Kolonie i Obozy

Kolonie i obozy RPG

Obóz LARP&RPG dla młodzieży

Witajcie na obozie LARP&RPG! Jeśli chcecie zgłębiać tajniki różnych systemów, marzycie o poznaniu gier wyobraźni, a także odkryć czym są larpy, i jak się za nie zabrać, to jest to odpowiednie miejsce dla Was. Bez względu na to, czy jesteście początkującymi graczami, czy doświadczonymi weteranami, każdy znajdzie u nas coś dla siebie! Będziecie mieli okazję rozegrać sesje RPG, nauczyć się podstaw tworzenia strojów, czy charakteryzacji, dowiecie się jak wiarygodnie odgrywać swoją postać, a być może będziecie mieli okazję wcielić się w rolę Mistrza Gry i poprowadzić własnego larpa. Zapraszamy!

Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Drzewina
Zakwaterowanie:
Przystanek Drzewina, Drzewina 6a 83-041 Mierzeszyn
Wyżywienie:
3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, w czasie którego wydawany jest podwieczorek (np. batonik, owoc, jogurt), kolacja.
Dojazd:
Autokar turystyczny, bus lub pociąg
Wiek:
od 15 do 19 lat
Symbol oferty:
SW-28727
kolonie i obozy - kontakt
+ 48 22 785 01 01
+ 48 22 785 04 04
Pracujemy: od poniedziałku
do piątku w godz. 9.00-17.00

Terminy i ceny - ostatnia data aktualizacji terminów i dostępności miejsc: 2024-04-22 23:52

kod termin dni cena sprzedaż
LRP0706 06.07 - 17.07.2024 12 2999.00 PLN rezerwuj
LRP0730 30.07 - 10.08.2024 12 2999.00 PLN rezerwuj
LRP0811 11.08 - 22.08.2024 12 2999.00 PLN rezerwuj

Aby dokonać rezerwacji danego terminu - kliknij w przycisk "rezerwuj"

Cena zawiera:
  • Zakwaterowanie (11 noclegów),
  • wyżywienie 3 razy dziennie,
  • realizację bardzo aktywnego programu,
  • opiekę kadry i instruktorów, opiekę medyczną,
  • pamiątkową koszulkę, śpiewnik,
  • ubezpieczenie NNW (10.000 zł),
  • składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny oraz składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Cena nie zawiera:
  • Dojazd
  • dodatkowe atrakcje
  • diety specjalistyczne (np. bezglutenowa, wegańska, bezmleczna)
  • paintball – 120 zł
  • kubek Tol Calen – 50 zł
  • podręcznik w twardej okładce –70 zł
  • erpegowy pakiet obozowy – 140 zł
  • galeria najlepszych zdjęć – 39zł
  • przygodowy pakiet obozowy –150zł

Program i opis oferty

Czym tak naprawdę są gry RPG i larpy'? Na to pytanie jest wiele odpowiedzi, ale my najbardziej skłaniamy się ku określeniu ich „żywym teatrem”. Podczas grania stworzycie własną postać, w którą wcielicie się potem w trakcie przygody prowadzonej przez Mistrza Gry (MG). Brzmi prosto, ale niech Was to nie zmyli!

Granie w gry fabularne jest jak przejście do innego świata – w zależności od systemu, który jest prowadzony, gracze walczą o przetrwanie na postapokaliptycznych pustyniach Ameryki, odbywają międzygalaktyczne podróże, wcielają się w różne fantastyczne rasy od elfów po krasnoludy, bądź stają „po drugiej stronie barykady”, odgrywając wampiry lub wilkołaki we współczesnym świecie pełnym ludzi.

Cokolwiek wybiorą, ich postaci czeka mnóstwo przygód i niebezpieczeństw!

Na obozie podopieczni będą podzieleni na drużyny składające się z grup 3-6 osobowych. Każda z nich oddzielnie zdecyduje, czy chce grać przez cały turnus jedną kampanię w określonym systemie i skupić się na przygotowywaniu larpów, czy może kilka krótkich przygód, by  poznać  na obozie jak najwięcej systemów.

Larpy (Live Action Role-Playing), które stanowią drugi człon obozu, pozwolą na jeszcze szersze odgrywanie postaci, tutaj bowiem wcielicie się w kogoś innego nie tylko sposobem myślenia, ale także mową ciała, strojem, czy barwą głosu. Rozwiązywanie łamigłówek, odgrywanie pertraktacji, czy pokonywanie złożonych problemów dostarczy Wam mnóstwa wrażeń, a dla tych, którzy chcieliby spojrzeć na to z drugiej strony kurtyny stworzymy możliwość poprowadzenia własnej gry.

Systemy RPG, z jakich gracze będą mogli wybierać, to: autorski system RPG Mistrzów Gry BTA Kompas „Tol Calen”, „Dungeons&Dragons”, nowy i stary „Świat Mroku” (w tym: „Wampir” i „Wilkołak”), „Zew Cthulhu”, „Mouse Guard”, „Warhammer”, „Tajemnice Pętli”, „Shadowrun”, „Ostrza w Mroku”  i wiele innych. Grupy będą dopasowane tak, by każdy dostał to, czego oczekuje zarówno od sesji, jak i od doświadczonych Mistrzów Gry.

Na tym obozie odnajdą się zarówno gracze z długim stażem, jak i osoby, które jeszcze nie do końca orientują się w świecie gier fabularnych. Nowi nauczą się jak tworzyć i odgrywać wiarygodnie postaci zarówno w grach RPG, jak i w larpach, poznają podstawy różnych systemów oraz potrenują działanie drużynowe, weterani zaś doszlifują swój warsztat jako gracze, bądź poznają tajniki prowadzenia jako MG. Jedyne, czego potrzeba, by zagłębić się w Krainy Wyobraźni, to otwarty umysł i ciekawość świata!

Larpy

  • Gry terenowe
  • Wcielanie się w postać słowem, ubiorem i mową ciała
  • Charakteryzacja
  • Teatr improwizowany

Sesje RPG

  • Gry wyobraźni
  • Tworzenie wymyślonych przez siebie postaci
  • Odgrywanie przygód Waszych bohaterów
  • Forma dopasowana do potrzeb: krótkie przygody w różnych systemach lub długa kampania
  • Współpraca drużynowa i trening improwizacji

Larpotworzenie

  • Podstawy tworzenia własnych larpów
  • Jak napisać własną historię od początku do końca?
  • Rozwiązywanie problemów, z jakimi muszą się mierzyć Mistrzowie Gry
  • Jak zaspokoić wymagania graczy i jak sprawić, żeby fabuła gry miała ręce i nogi?
  • Popularne larpowe techniki i sztuczki wykorzystywane przez larpmasterów
  • Możliwość zorganizowania własnej gry lub pomoc przy prowadzeniu larpów dla pozostałych obozów fabularnych

Prelekcje 

  • Poznawanie najróżniejszych systemów RPG
  • Zagłębianie się w  mechanikę oraz założenia świata
  • Prelekcje z elementami praktycznymi, jako świetna okazja do rozwijania swojego warsztatu jako gracza czy Mistrza Gry
  • Dyskusje z najróżniejszych dziedzin, czyli jak prawidłowo parzyć herbatę,
    czy można zbyt wiele razy obejrzeć Władcę Pierścieni i jak rozpoznać piosenki z bajek po jednej nutce?

Warsztaty praktyczne

  • Stworzenie czegoś z niczego
  • Przygotowywanie elementów strojów larpowych
  • Czym są hand-outy i jak je wykonać
  • Nietypowe materiały, techniki, czy sztuczki warsztatowe

Podstawy charakteryzacji

  • Makijaż larpowy
  • Podstawy postarzania
  • Praca z różnymi mediami używanymi w charakteryzacji
  • Czym jest collodion i jak prawidłowo nałożyć lateks charakteryzatorski
  • Przedmioty codziennego użytku w charakteryzacji
  • Jak dobrać odpowiednią fryzurę dla naszej postaci?

Szermierka

  • Bezpieczne miecze otulinowe Go-Now
  • Tajniki szlachetnej sztuki fechtunku 
  • Podstawowe oraz zaawansowane techniki ataku i obrony
  • Rozwijanie koordynacji i równowagi ciała
  • Pojedynki szermiercze podczas Kręgów Honoru i Zdrady
  • Gry typu Battle czy Capture The Flag

Łucznictwo 

  • Tajniki  teoretyczne i praktyczne łucznictwa 
  • Z jakich elementów składa się łuk i jak należy go pielęgnować?
  • Czym jest grot i jak zmieniał się na przestrzeni wieków? 
  • Z jakiego drewna łuk powinien być przygotowany? 
  • Ćwiczenie zdolności łuczniczych przy strzelaniu do tarczy

Projekcje filmów

  • Zrozumienie podstaw i założeń różnych światów gier fabularnych
  • Wczuwanie się w klimat larpa obozowego
  • Panele i dyskusje po projekcji filmów 
  • Klasyki kina obozowego i absolutnie nowości

Zajęcia outdoorowe

  • Piesze wędrówki po malowniczej okolicy wokół ośrodka
  • Aktywne warsztaty pod chmurką (np. kuglarstwo, zielarstwo, podstawy survivalu)
  • Fakultatywne aktywności przy ognisku (np. śpiewanie, snucie opowieści, gry paragrafowe)"
  • Różnorodne zajęcia sportowe na świeżym powietrzu
    (np. mecz w piłkę nożną czy quidditcha; bitwa na balony z wodą, nauka tańców dawnych) 

Gry planszowe i integracyjne

  • Ćwiczenie umiejętności strategicznych w ciekawych grach planszowych 
  • Czym jest Small world, jak wygrać w Jungle Speeda, i kto jest Morganą w Avalonie?
  • Zadania z dziedziny team-building
  • Gry terenowe i zabawy integracyjne

Zabierz ze sobą:

  • Polecamy zabrać wszystko, co pomoże Wam wczuć się w klimat (stroje, ozdoby, rekwizyty) oraz to, co zwykle zabieracie na sesje (jeśli graliście już w RPG). 
  • Mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe, gorszą bluzę i spodnie do zajęć terenowych, ciepły sweter lub polar, nieprzemakalną kurtkę, letnie nakrycie głowy (czapkę lub chustkę)!
  • Przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy, krem z filtrem UV, środek przeciwko owadom, okulary przeciwsłoneczne
  • Własny bidon na wodę
  • Legitymację szkolną, poprawnie wypełnioną kartę kolonijną (z numerem PESEL).

Planowana liczba Uczestników na programie 6 osób na 1 Mistrza Gry, na obiekcie ok 40 osób.

Transport:
Organizujemy dojazd na obóz za dopłatą z większych miast Polski. Podróż odbywa się autokarem i/lub pociągiem. Zastrzegamy sobie prawo do organizowania na trasie przesiadek (zgodnie z regulaminem dojazdów). Dojazd negocjowany jest realizowany przy min. 5 osobach z danego miasta. Koszt transportu negocjowanego w obie strony: 350 zł. Uczestnicy zawsze podróżują pod opieką naszej kadry.
Wykaz miejsc i godzin zbiórek będzie potwierdzony na ok. 7 dni przed wyjazdem (wiadomość wysyłamy na adres e-mail podany w rezerwacji).

Zakwaterowanie
Fabularna baza namiotowa Przystanku Drzewina. Zakwaterowania typu glamping. Miejscowość Drzewina w województwie pomorskim, 35 km od Gdańska. Uczestnicy mieszkać będą w bogato wyposażonych namiotach 6-osobowych (w namiocie max. 5 osób): drewniana podłoga, łóżka z pościelą, półki-skrzynie i klimatyczne dodatki. W odległości 20 m do dyspozycji toalety i prysznice. Wyżywienie serwujemy w Przystanku Drzewina.

Strona obiektu: http://przystanekdrzewina.pl/

Wyżywienie
Serwowane w Przystanku Drzewina.3posiłki dziennie: śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja. Obóz zaczyna się ciepłą kolacją pierwszego dnia, a kończy śniadaniem dnia ostatniego. Uczestnicy otrzymują suchy prowiant na drogę powrotną.

miejsce adres wyjazd powrót cena
Częstochowa Autokar. Info przed wyjazdem 08:00 18:00 268,00 zł.
Drzewina Własny. Przystanek Drzewina Drzewina 6a 83-041 Mierzeszyn 16:00 10:00 0,00 zł.
Gdańsk Autokar. Info przed wyjazdem 13:00 13:00 138,00 zł.
Katowice Autokar. Info przed wyjazdem 06:00 19:30 288,00 zł.
Kielce Negocjowany. Info przed wyjazdem 00:00 00:00 350,00 zł.
Koszalin Negocjowany. Info przed wyjazdem 00:00 00:00 350,00 zł.
Kraków Autokar. Info przed wyjazdem 06:00 21:30 288,00 zł.
Leszno Negocjowany. Info przed wyjazdem 00:00 00:00 350,00 zł.
Łódź Autokar. Info przed wyjazdem 09:30 16:30 268,00 zł.
Ostróda Negocjowany. Info przed wyjazdem 00:00 00:00 350,00 zł.
Poznań Autokar. Info przed wyjazdem 08:30 17:00 268,00 zł.
Słupsk Negocjowany. Info przed wyjazdem 00:00 00:00 350,00 zł.
Szczecin Autokar. Info przed wyjazdem 09:00 18:00 350,00 zł.
Toruń Autokar. Info przed wyjazdem 11:30 14:00 218,00 zł.
Warszawa Autokar. Info przed wyjazdem 07:30 18:00 288,00 zł.
Wrocław Autokar. Info przed wyjazdem 05:00 20:00 288,00 zł.
  1. Dopłata za podręcznik Tol Calen w twardej okładce: 70.00 PLN

    Podręcznik kolekcjonarski o świecie z długą i barwną historią, kształtowaną przez niezliczone rzesze graczy na przestrzeni kilku lat naszych Obozów RPG. Twarda okładka, kolorowa tasiemka zakładkowa.

  2. Erpegowy Pakiet Obozowy: 140.00 PLN

    W skład pakietu wchodzi: podręcznik Tol Calen w twardej okładce, ceramiczny kubek z logo Tol Calen oraz trzy kości dziesięciościenne "Tolcalenówki".

  3. Galeria najlepszych zdjęć z obozu: 39.00 PLN

    Galeria z najlepszymi zdjeciami z obozu na karcie SD. Wysyłka pocztą na przełomie września i października.

  4. Kubek Tol Calen: 50.00 PLN

    Ceramiczny kubek z laserowo wyciętym logo Tol Calen.

  5. Paintball: 120.00 PLN

    To niesamowicie wciągająca gra, ucząca maskowania, podchodów, współdziałania w grupie, a także szybkiego podejmowania szybkich i samodzielnych decyzji. Uczestnicy podczas zajęć wyposażeni będą w specjalne ubranie, maski ochronne, markery, kulki z farbą (200 sztuk na Uczestnika). Stoczą walki pełne adrenaliny i wyśmienitej zabawy. W cenie oczywiście przeszkolenie i opieka Instruktora! Zabawa dla Uczestników, którzy ukończyli 13 lat!

  6. Pakiet Parasol - Lato 2024: 125.00 PLN

    CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ JECHAĆ?

    Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie. Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego PARASOL pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.

    Rezygnacja powyżej 30 dni od imprezy - zwrot 100% wpłaty (standardowo przepada 300 zł)
    Rezygnacja 14-30 dni przed imprezą - zwrot 75% wpłaty (standardowo 50%)
    Rezygnacja 1-13 dni przed imprezą - zwrot 70% wpłaty (standardowo 40%)
    Niestawienie się na zbiórkę - zwrot min. 60% wpłaty (standardowo 20%)


  7. Pakiet Super Parasol - Lato 2024: 200.00 PLN

    CO ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ JECHAĆ?
    Różnego rodzaju sytuacje losowe (choroba, wydarzenie rodzinne, odwołanie urlopu itp.) mogą spowodować konieczność niespodziewanej rezygnacji z udziału w imprezie. Dla uniknięcia dość wysokich kosztów finansowych związanych z taką rezygnacją proponujemy przy kupnie imprezy nabycie fakultatywnego Pakietu Ochronnego SUPERPARASOL pozwalającego na znaczące obniżenie kosztów wynikających z warunków uczestnictwa.

    Rezygnacja powyżej 30 dni od imprezy - zwrot 100% wpłaty (standardowo przepada 300 zł)
    Rezygnacja 14-30 dni przed imprezą - zwrot 90% wpłaty (standardowo 50%)
    Rezygnacja 1-13 dni przed imprezą - zwrot 85% wpłaty (standardowo 40%)
    Niestawienie się na zbiórkę - zwrot min. 80% wpłaty (standardowo 20%)

    *

  8. Przygodowy Pakiet Obozowy: 150.00 PLN

    Przydatne wyposażenie dla każdego, kto wyjeżdża na obóz. W Obozowym Pakiecie Przygody znajdują się:

    latarka ręczna z kompletem baterii,bidon,dmuchana poduszka podróżna, niezbędną dla każdego Podróżnika.

    Obozowy Pakiet Przygody będzie czekać na Uczestnika na obozie.

    *Pakiet gratis przy płatności jednorazowej dla rezerwacji założonych do 28.02.2023.

Oferta własna lub w sprzedaży agencyjnej.